כתר חרסינה (כתר EMAX)

כשמדובר בבריאות חשובה לכם האיכות. גם לנו.

אחד מהטיפולים המקובלים הוא כתרים דנטליים. כתר דנטלי הוא כתר שמקובע על בסיס שן פגומה. הכתרים נועדו להגן, לכסות ולשקם את צורת השיניים, ויכולים להיות בנויים ממתכות שונות, כאשר אחד הכתרים הפופולריים ביותר הוא כתר חרסינה.

עוד אודות

כתר חרסינה

מרפאת שיניים ראשונים היא מרפאת השיניים המובילה בראשון לציון, שמעניקה טיפולי שיניים מקצועיים המספקים תוצאות מדהימות, מדויקות ומקיפות. כל הרופאים במרפאת השיניים ראשונים הם רופאי שיניים מומחים ומנוסים, שמציעים טיפולים מקיפים ומתקדמים במחירים משתלמים.

מהו כתר חרסינה, ומי זקוק לו?

הצורך בכתר חרסינה יכול לנבוע מסיבות שונות. אחת הסיבות היא שהזמן חולף, השנים עוברות, ושיניים יכולות להינזק ולהיפגם – בין אם כי השן עששתית, ובין אם ישנה בעיה או מחלה בחלל הפה כמו בעיות חניכיים. שיניים יכולות לאבד את הגודל או הצורה שלהן, ולגרום לבעיות בפה וכן גם למראה לא אסתטי. סיבה נוספת יכולה להיות פגיעה או חבלה, כמו נפילה, שגרמה לנזק בלתי הפיך בשן ואף שברה אותה. 

למה צריך בכלל כתר?

כתר הוא פתרון נהדר – כתרי חרסינה מעוצבים כמו שן רגילה, ומתפקדים כמו שן לכל דבר. הכתר משקם את הצורה והגודל של השן, וכן גם מחקה אותה ואת המראה שלה. כמו כן, כתר חרסינה מגן על שן חלשה, משקם שן שבורה, וכן מכסה ותומך בשן.

מה כל-כך מיוחד בכתר חרסינה

כמו שכבר הזכרנו, כתרים עשויים מחומרים שונים. כתר חרסינה הוא סוג אחד שיש לו יתרונות רבים. ראשית, ניתן להתאים את כתר החרסינה בדיוק לצבע של השיניים וכך ליצור מראה טבעי לחלוטין, שכן לחרסינה יש צבע יותר טבעי. כתרי חרסינה מתחלקים לכתר שכולו עשוי חרסינה, כתר בשילוב חרסינה ומתכת, או כתר EMAX, כתר שעשוי חרסינה ללא מתכת אך נעשה בשימוש בחומרים מתקדמים יותר, ולכן יש לו עמידות גבוהה מאוד.

תהליך הטיפול בציפוי חרסינה

במהלך טיפול של כתרי חרסינה, לוקחים את המידות המדויקות של השן ומכינים את כתר החרסינה בהתאמה אישית לחלל הפה שלכם ולצבע השיניים, תוך יצירת מודלים מדויקים של הפה או שימוש בתצלומי 3D. לאחר שמכינים את הכתר לפי המידות שלכם, מקבעים את הכתר לשן הפגועה. התהליך הזה הוא תהליך עדין ומדויק, ולכן מומלץ לבחור ברופא מנוסה ומקצועי עם ניסיון רב שנים, כדי ליצור מראה מדויק וטבעי שיישאר לשנים ארוכות. אל דאגה – לא מדובר בטיפול כואב, והוא נעשה תחת הרדמה מקומית. לאחר הטיפול, אתם עלולים להרגיש מעט רגישות, כאבים קלים וכן קושי בלעיסה של מזונות קשים, אך אלו תופעות שצפויות לעבור במהרה.

כתר חרסינה במחיר משתלם

המחיר של כתר חרסינה תלוי בהיבטים שונים כמו מצב השן, המיקום שלה, החומר, גודל השן וכדומה. אם אתם מחפשים לטיפול כתר חרסינה מחיר משתלם, כדאי לכם להכיר את מרפאת ראשונים. מרפאת ראשונים בראשון לציון היא מרפאה מתמחה עם רופאים מקצועיים ובעלי ניסיון רב עם כתרי חרסינה, והם אידיאליים למי שזקוק לטיפול באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות ונס ציונה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המרפאה ולקבוע ייעוץ!

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו