מרפאת ראשונים

כתרי זירקוניה

מגיע לכם את הטוב ביותר. במיוחד כשזה קשור לבריאות שלכם.

אחד הטיפולים המקובלים והמסורתיים ביותר הוא הרכבת כתרים. כתר דומה לשן טבעית, ובמהלך הטיפול מרכיבים אותו על גבי השן, אם כחלק מטיפול שורש ,השתלת שיניים ואם כדי לתמוך בשן הפגומה או החולה ולשקם אותה. כתרים עשויים מחומרים שונים – כמו כתר חרסינה, מתכת או חומרים קומפוזיטיים – כאשר אחד הכתרים הפופולריים ביותר הוא כתר זירקוניה. וזאת בזכות החוזק של החומר אשר מחזיק מעמד לשנים רבות תוך מתן פתרון אסתטי במיוחד.


לזימון פגישת ייעוץ
לזימון פגישת ייעוץ

עוד אודות

כתרי זרקוניה

הכירו את מרפאת שיניים ראשונים. מרפאת שיניים ראשונים היא המרפאה המובילה בראשון לציון, מרפאה המעניקה טיפולי שיניים מקצועיים, עם תוצאות מדויקות, אסתטיות ומקיפות לכל בעיה שעלולה לצוץ בחלל הפה. כל הטיפולים מבוצעים על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים בעלי ניסיון רב, והמחירים משתלמים ונוחים.

כתרי זירקוניה – מה זה ומי זקוק לכתרי זירקוניה?

כתר דנטלי הוא פתרון קבוע לשיקום שיניים. הוא מכסה ריקבון, שחיקה של צבע, פגמים, שברים וחולשות של השן, וכן פגיעות, חבלות או פשוט בעיות שנגרמו בשל הזמן שחלף ועבר והביא את השיניים למצב שכבר אינן חזקות ואסתטיות. כתר זירקוניה ימנע ריקבון ופגיעה נוספת בשן, וכן ישפר את המראה שלה, יאפשר תפקוד טוב יותר ולעיסה קלה יותר וכן יהפוך את החיוך שלכם ליפה יותר.

מה מיוחד בכתרי זרקוניה?

כתרי זירקוניה הם סוג חדש יחסית של כתרים. זירקוניה הוא חומר ייחודי, סגסוגת החומר עשויה מתחמוצת זירקוניום, שהיא חזקה יותר מכתרים אחרים וכן נחשבת לפיתרון עמיד ביותר, שפחות נוטה לשבריריות. היות והוא כל כך חזק, הוא מתאים מאוד לכתרים בחלק האחורי של הפה, היכן שאנחנו נוטים ללעוס בכוח ובכך להפעיל לחץ רב יותר על הכתרים. כמו כן, כתרי זירקוניה מפעילים פחות לחץ על שיניים אחרות בפה, ויש להם תאימות ביולוגית – כלומר, לחומר זה יש פחות סיכוי לעורר רגישויות ובעיות חניכיים בזכות התאמתו הביולוגית.

תהליך הטיפול בכתרי זרקוניה

הטיפול עצמו מורכב, לרוב, משני חלקים. בשלב הראשון תילקח סריקה דיגיטלית של הפה באמצעים מתקדמים, כדי להבין מהי צורת השן ואיך לבנות את הכתר בצורה המותאמת ביותר אליכם ואל חלל הפה שלכם. המודל הזה יישלח למעבדה. במהלך הטיפול הראשון הרופא עשוי גם להסיר חלק מהשכבה החיצונית של השן, כהכנה להנחת הכתר. כמו כן, בטיפול הראשון הרופא יתקין כתר זמני על השן. בטיפול השני הרופא יוודא שהכתר שהוכן אכן מתאים לכם, ולאחר מכן יקבע את הכתר לשן שלכם; אל דאגה, מדובר על טיפול בהרדמה מקומית ללא כאבים!

כתר זירקוניה במחיר משתלם

לכתר זירקוניה מחיר שיכול להיות יקר יותר מכתרים אחרים, היות ועלות החומר וצורת הבנייה הדיגיטלית של הכתר מייקרים את עלותו אך הכדאיות נשמרת בזכות היתרונות הגדולים שלו לטווח הארוך. אם אתם חושבים שאתם זקוקים לכתרי זירקוניה ואתם מתגוררים באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות ונס ציונה, אנחנו מזמינים אתכם להגיע למרפאת שיניים ראשונים. מרפאת שיניים ראשונים היא מרפאה מובילה המציעה טיפולי כתר מכל הסוגים – כולל, כמובן, כתרי זירקוניה – שמבוצעים על ידי רופאים מנוסים ומדויקים ובמחירים משתלמים. צרו קשר עוד היום, וקבעו פגישת ייעוץ.

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו

072-391-0851

053-409-6633


שם פרטי ושם משפחה*

מס׳ נייד*

מטרת הפנייה*