השתלות שיניים ושיקום על גבי שתלים דנטליים

הגיע הזמן להחזיר את החשק לחייך ולהינות מהחיים.

השתלות שיניים הן מהפתרונות המתקדמים ביותר בטיפול בלסת ובחלל הפה של השנים האחרונות, שעשו מהפכה של ממש בעולם הפה ורפואת השיניים. להשתלות שיניים (או בשמו המקצועי, שתלים דנטליים), יש הרבה מאוד שימושים חשובים, והן אלו שעוזרים לנו לקבל את החיוך המושלם גם אם השיניים נהרסו או נפגמו.

עוד אודות

השתלות שיניים ושיקום על גבי שתלים

השתלת שיניים היא גם תהליך די מורכב, ולכן צריך לדעת היכן לעשות אותה. אם אתם מחפשים השתלות שיניים בראשון לציון, כדאי לכם להכיר את מרפאת שיניים ראשונים. מרפאת שיניים ראשונים היא מרפאה מובילה בראשון לציון, המעניקה טיפולי שיניים מקצועיים עם תוצאות מדהימות בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל.

בין אם אתם מחפשים לעשות טיפול עם שתל דנטלי ובין אם כל טיפול אחר, זה הזמן להכיר את מרפאת ראשונים – המרפאה מעסיקה אך ורק רופאי שיניים מומחים ומנוסים, ומציעה טיפולים מתקדמים במחירים משתלמים!

השתלות שיניים - מי זקוק לשתל בשיניים, ואיך נראה התהליך?

השתלת שיניים היא תהליך מתקדם, שכמו ששמה מרמז, פועל כדי לשתול שיניים חדשות במקום הטבעיות שלנו שנעקרו. שתלים בפה הם תחליף דומה מאוד לשיניים טבעיות, ובדיוק כמו השיניים שלנו, מחברים אותם ללסת והם מאפשרים לעיסה רגילה לחלוטין ומראה טבעי, אסתטי ומדויק. 

איך אדע אם צריכ.ה שתלים?

יש סיבות שונות למה להזדקק לשתלים – לעתים מדובר על אנשים שנפגעו בלסת ונפלו להם שיניים או ניזוקו, והפיתרון הוא שתל בשיניים; סיבה נוספת היא מחלות בשיניים ובעיות כמו מחלות חניכיים או עששת שגורמות לנזק רב לשן, ולקושי גדול בלעיסה ומכאן מצריכות עקירה והחלפת השן הקודמת בשתל דנטלי; סיבה נוספת היא הזדקנות וריקבון השן, כאשר שתלים דנטליים מחליפים את השיניים התותבות המוכרות מהעבר.

תהליך השתלת השיניים

טיפול השתלות שיניים הוא טיפול מורכב יחסית שצריך להיעשות על ידי רופא מומחה, ולאחריו ממתינים כמספר חודשים כדי לאפשר את קליטת השתלים בצורה יציבה ואיתנה בעצם שלנו. הטיפול מורכב מכמה שלבים – בשלב הראשון מבריגים שתלים דנטליים לעצם הלסת. בינתיים, ממתינים לריפוי שאורך מספר חודשים, ובשלב הבא הרופא מרכיב את כיפת המתכת על גבי השתל. בשלב האחרון, מתקינים את ה"שן" עצמה(כתר דנטלי), הדומה כמעט לחלוטין לשן טבעית.

היתרונות בשתלים דנטליים

לשתלים דנטליים יש יתרונות רבים. מדובר על פיתרון שמספק מראה טבעי ואסתטי ומחזיר את תפקוד השיניים למצבן התקין, וכן נחשב גם לטיפול ששורד שנים רבות. בניגוד לאלטרנטיבות כמו שיניים תותבות, הטיפול הזה מאפשר התנהגות ואכילה כמו עם שיניים טבעיות ויוצר מראה אסתטי במיוחד.

זקוקים לשתלים דנטליים? הכירו את מרפאת שיניים ראשונים

אם אתם מחפשים השתלות שיניים ברחובות, השתלות שיניים בחולון או השתלות שיניים בבת ים, נס ציונה או ראשון לציון, זה הזמן שלכם להכיר את מרפאת ראשונים – מרפאה מתמחה בהשתלות, עם רופאים מומחים ומדויקים והכל במחירים משתלמים. 

 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקביעת ייעוץ ופגישה ראשונית, ולהתחיל את הדרך המנצחת לעבר חיוך לבן ובריא!

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו