שיקום הפה

לחזור ולעשות את הדברים שכבר שכחתם שאתם אוהבים.

הכירו את מרפאת השיניים ראשונים, מרפאת השיניים המובילה והמומלצת בראשון לציון. מרפאת ראשונים מעניקה טיפולי שיניים מקצועיים, מדויקים ומקיפים עם תוצאות מדהימות וללא תחרות, אשר ניתנים על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים ובמחירים משתלמים.

עוד אודות

שיקום הפה

הכירו את מרפאת השיניים ראשונים, מרפאת השיניים המובילה והמומלצת בראשון לציון. מרפאת ראשונים מעניקה טיפולי שיניים מקצועיים, מדויקים ומקיפים עם תוצאות מדהימות וללא תחרות, אשר ניתנים על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים ובמחירים משתלמים.

טיפולי שיקום הפה - מי זקוק לשיקום הפה?

בדיוק כמו שהשם מרמז, טיפולי שיקום הפה הם טיפולים שמטרתם לשקם את הפה שנפגע מסיבות כאלו או אחרות. אנשים שזקוקים לשיקום הפה הם לרוב אנשים שיש להם שיניים חסרות, שיניים פגומות, קשיים בלעיסה, קשיים בדיבור, מראה אסתטי לא נאות, ריקבון בשיניים וכדומה. לרוב, כאשר חסרה שן קדמית או אחורית, הדבר יכול ליצור הפרעה אסתטית אך גם לקושי בלעיסה, הפעלת לחץ על שיניים סמוכות והיחלשותן, הטיה של השיניים כלפי החלל שנוצר ועיוותים גדולים בפה.

תהליך הטיפול

טיפול בשיקום הפה הוא טיפול מקיף ומורכב, המצריך בניית תכנית שיקום אשר תותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופל על ידי מומחי המרפאה, במטרה להגיע לתוצאה סופית אידיאלית, לתפקוד מלא של הפה וכמובן לחיוך לבן ואסתטי, שיוביל לשיפור באיכות החיים.

השתלת שיניים מחיר

כיוון והטיפול מותאם אישית לכל מטופל, אין משך מוגדר לטיפול הזה, אין מחיר קבוע וכן גם אין תכנית פעולה קבועה, ולרוב היא מורכבת מכמה וכמה טיפולים. בשלב הראשון הרופא יאבחן את הפה ויבצע צילומים ובדיקות מתאימות. לאחר מכן יגדיר הרופא תכנית מותאמת ומקיפה אשר לרוב תכיל מס אבחנות של מומחי המרפאה אשר משלבים כוחות על מנת לבנות את התוכנית האולטימטיבית עבורך.

כתרים בשיניים

טיפול של שיקום הפה הרבה פעמים נעשה שימוש בכתרים בשיניים; כלומר, מרכיבים על גבי השן חומר קשיח (חרסינה / זירקוניה ). הכתר משיב את המראה האסתטי וכן עוטף את השן הפגועה ומגן עליה.

שתלים

אם שיניים נפלו לחלוטין (למשל, בעקבות תאונה או מחלה), יש לבצע שתלים, שמחליפים את שורש השן בצורה מדויקת ובכך מאפשרים בניית כתר אשר מתחבר לשתל ומאפשר תפקוד רגיל ממש כמו עם שן טבעית.

גשר כתרים על דולדר בר

מקרים מסוימים לא ניתן להרכיב כמות שתלים מספקת, למשל כאשר אין מספיק עצם עליה אפשר להרכיב את השתל בצורה יציבה. במקרים מורכבים אלו, ניתן להרכיב גשר דולדר בר – ייצור של מבנה אשר מאפשר פיזור כוחות נוח ומתון יותר עליו יורכבו שיניים תותבות. בסיום התהליך המורכב, אתם תזכו לפה "כמו חדש", עם שיניים בריאות, חלל פה בריא, וכמובן חיוך שלם!

טיפולי שיקום הפה במרפאת ראשונים

אם אתם זקוקים לטיפולי שיקום הפה ומתגוררים באזור ראשון לציון, חולון, בת ים רחובות או נס ציונה, אנחנו מזמינים אתכם לייעוץ ראשוני במרפאת ראשונים. במרפאה שלנו תקבלו תכנית מדויקת ומקיפה של שיקום הפה על ידי רופאים מומחים. אצלנו תהנו ממחירים משתלמים, תנאי תשלום נוחים ושיתוף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות. צרו קשר עוד היום, ותתחילו את הדרך לחיוך בריא יותר!

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו