יישור שיניים פנימי (גשר פנימי לשיניים)

יישור שיניים פנימי (גשר פנימי לשיניים)

כשסוף סוף הכל נראה אסתטי, ישר ומדהים.

יישור שיניים פנימי (או בשמו האחר, גשר פנימי), הוא טיפול חדשני ליישור שיניים, המאפשר יישור שיניים מדויק וסימטרי. בניגוד לגשר המתכת הקלאסי והבולט שכולנו מכירים, גשר פנימי לשיניים מאפשר ליהנות מיישור שיניים אסתטי ובלתי נראה, כך שאף אחד לא ידע שאתם בכלל בטיפול!

עוד אודות

יישור שיניים פנימי (גשר פנימי לשיניים)

מחפשים טיפול מתקדם ליישור שיניים? זה הזמן להכיר את מרפאת השיניים המובילה בראשון לציון, מרפאת שיניים ראשונים. מרפאת ראשונים מעניקה טיפולי שיניים מקצועיים, מתקדמים וחדשניים, כולל טיפולים אורתודנטיים ליישור שיניים, כאשר כל טיפול מתבצע על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים, ובמחירים משתלמים ונוחים! אחד הטיפולים המתקדמים שכדאי להכיר הוא יישור שיניים פנימי.

יישור שיניים פנימי - למי זה מתאים, ומה חשוב לדעת?

יישור שיניים הוא טיפול מקובל ונפוץ בעיקר אצל בני נוער אך גם אצל מבוגרים, שמטרתו ליישר שיניים עקומות, בולטות, מסובבות, מעוותת וכדומה, וליצור מראה שיניים סימטרי וחיוך ישר. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים, כאשר הטרנדים החמים ביותר הם טיפולי יישור שיניים שאינם נראים לעין, כך שהם מאפשרים לעבור יישור מבלי שאף אחד ידע וללא שימוש בגשר הבולט הקלאסי שאנחנו מכירים.

על שיטת הגשר הפנימי

חת השיטות המצוינות האלו היא יישור שיניים פנימי. בטיפול יישור שיניים פנימי מרכיבים גשר פנימי – כלומר, במקום שקוביות הגשר יהיו על גבי השיניים בחלק החיצוני, מקבעים אותן בחלק הפנימיי של השיניים, כך שאינן נראות; כך ניתן להנות מטיפול מצוין בלי המראה המסורבל. שימו לב – בניגוד לגשר קלאסי, שהוא גשר סטנדרטי ואחיד ללא הבדלים בין מטופל למטופל, גשר פנימי מיוצר בהתאמה אישית למבנה השיניים של המטופל באמצעות שימוש במדפסת תלת מימד מתקדמת, כך שנוצר גשר המותאם באופן מדויק לכל מטופל אשר מודבק במיקום הכי אפקטיבי בשן שלך. את התהליך כולו מומלץ לבצע אצל רופא אשר עבר קורס לגשר פנימי, ואשר יש לו ניסיון רב שנים בהרכבת גשר פנימי וידע לעשות עבודה מדויקת. ככל שהרופא מבצע עבודה מדויקת יותר, כך תוצאות הטיפול יהיו טובות יותר!

למי זה מתאים?

למטופלים אשר סובלים מבעיות דחיפת לשון, הטיפול בעזרת גשר פנימי הוא מומלץ במיוחד היות ומיקום הקוביות בחלקן הפנימי של השיניים עוזרות להיפטר מההרגל של דחיפת הלשון בזכות ההיתקלות הלא נעימה של הלשון עם קוביות המתכת ובכך להתחיל לסגל הרגלים טובים יותר בדיבור.

היתרונות בגשר פנימי לשיניים

ליישור שיניים פנימי יש כמה וכמה יתרונות. ראשית, מדובר על טיפול אפקטיבי מאוד, מהיר ומדויק. ברגע שמרכיבים את הגשר הפנימי, אפשר לתפקד כרגיל, אין צורך להכניס או להוציא את הגשר, והוא כמובן אינו נראה כלפי חוץ. כמו כן, הגשר הפנימי הוא דק מאוד ואינו מפריע בתפקוד היומיומי.

גשר פנימי לשיניים במרפאת השיניים ראשונים

אם אתם גרים באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות או נס ציונה והחלטתם שהגיע הזמן לטפל בשיניים שלכם ולזכות לחיוך שתמיד חלמתם עליו, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ במרפאת השיניים ראשונים. במרפאת השיניים ראשונים תפגשו עם אורתודנטיים מומחים עם ניסיון רב שנים ביישור שיניים פנימי ובשיטות יישור נוספות, שיעזרו לכם להתאים את הטיפול המתאים ביותר לכם ולצרכים שלכם, ובמחירים משתלמים ונוחים! צרו קשר עוד היום, והתחילו את הדרך לחיוך שתמיד רציתם.

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו