גשר בשיניים – יישור שיניים למבוגרים וילדים

יישור שיניים (גשר בשיניים)

כשסוף סוף הכל נראה אסתטי, ישר ומדהים.

כשאתם בוחרים מרפאת שיניים לעבור בה טיפול מורכב כמו גשר בשיניים, אתם צריכים לבחור מרפאה מובילה שתוביל אתכם לתוצאות הטובות ביותר ולחיוך ישר כמו בפרסומות. מרפאת השיניים ראשונים היא מרפאה מובילה בראשון לציון, שמעניקה טיפולי שיניים מקצועיים עם תוצאות מדהימות. כל הטיפולים ניתנים על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים, וניתנים במחירים משתלמים ונוחים.

עוד אודות

יישור שיניים

יישור שיניים הוא טיפול מקובל, שנעשה גם לילדים וגם למבוגרים, הן מסיבות אסתטיות והן מסיבות רפואיות. היום יש מגוון רחב של טיפולי יישור שיניים המותאמים אישית לכל מטופל ומטופל, בהתאם לנוחיותו ולצרכיו.

גשר בשיניים - מי זקוק לטיפול, ומהן האפשרויות?

יישור שיניים מיועד לכל מי שזקוק לטיפול ביישור השיניים – כלומר, לכל מי שסובל מאסימטריה של הלסת, שלא מאפשרת סגירה קלה של השיניים. הטיפול הזה מיועד למי שיש לו שיניים בולטות, שיניים בהטיה, שיניים מסובבות, כאשר ישנם מרווחים גדולים בין השיניים או דווקא צפיפות, וכאשר יש אסימטריה בולטת. הטיפול הזה נעשה למטרות אסתטיקה – הרצון בשיניים ישרות ובחיוך מושלם – אך גם מסיבות רפואיות, שכן שיניים שאינן ישרות יכולות לגרום לקשיים בלעיסה ובדיבור. אנחנו מכירים בעיקר יישור שיניים לילדים, אך בשנים האחרונות טיפולי יישור שיניים למבוגרים נהיה מבוקש מאוד.

טיפול של יישור שיניים הוא טיפול אורתודנטי. הוא מתחיל בפגישת ייעוץ ובצילום השיניים, הבנה של מבנה הפה והלסת, ולאחר מכן בניית טיפול מותאם. משך הטיפול וכן גם עלותו משתנים ממטופל למטופל ותלויים בצרכיו הייחודיים. ישנה השפעה גם לבחירה בסוג הטיפול, כאשר הרופא, בשיתוף פעולה עם המטופל, מתאים את המכשור המתאים ליישור השיניים

גשר לשיניים

השיטה הכי מוכרת של יישור שיניים היא הגשר ("סמכים"). בטיפול זה, מחברים לשיניים גשר קוביות באמצעות חוט אורתודנטי וגומיות. הגשר מפעיל לחץ מתמשך על השיניים, כך שהן משנות את מיקומן ומתיישרות.

פלטה שקופה

שיטה נוספת היא סדרה של פלטות נשלפות. גם כאן, הפלטה מפעילה לחץ על השיניים, ובשונה מגשר היא נשלפת וכך מאפשרת אכילה וניקוי קלים יותר. הפלטה מותאמת אישית למבנה הפה, ומתוכננת באמצעות תוכנה ממוחשבת.

גשר פנימי

גשר פנימי – השיטה של גשר פנימי היא שיטה ייחודית ומהירה, שמאפשרת שימוש בסמכים(קוביות) אינדיבידואלים המיוצרים בדיוק מירבי לפי מודל השיניים של המטופל ומודבקים בחלק הפנימי של השיניים שלכם, כך שאף אחד לא ישים לב שאתם עוברים יישור שיניים.

גשר בשיניים במחירים משתלמים

אם אתם או ילדיכם זקוקים לגשר ומתגוררים באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות או נס ציונה, אנחנו מזמינים אתכם לפגישות ייעוץ ראשונית במרפאת השיניים ראשונים. מרפאת השיניים ראשונים היא מרפאה מובילה בראשון לציון שמציעה טיפולי יישור שיניים מתקדמים, הניתנים על ידי רופאים מומחים ומנוסים שיתאימו עבורכם אישית את הטיפול המתאים ביותר. כל הטיפולים ניתנים במחירים משתלמים, עם אפשרויות תשלומים נוחות ושיתוף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות. אם אתם חולמים על חיוך מושלם וישר – זה הזמן לעשות את הצעד הראשון לחיוך בריא ויפה יותר!

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו