ציפוי חרסינה לשיניים למיינייט

כולנו רוצים שיניים לבנות כמו בפרסומות.

כולנו רוצים שיניים לבנות כמו בפרסומות, בלי כתמים צהבהבים, בלי שיניים שחוקות או עקומות, בלי גוון לא מחמיא - אלא חיוך לבן ומושלם, שלא נתבייש בו אפילו לא לרגע. היום כבר לא מדובר על לוקסוס או על חלום שאינו מושג; היום ישנם פתרונות רפואיים מתקדמים שמסייעים להשיג שיניים לבנות בקלות, כמו למשל ציפוי חרסינה לשיניים!

עוד אודות

ציפוי חרסינה לשיניים למיינייט

מרפאת שיניים ראשונים היא מרפאת השיניים המובילה בראשון לציון, המעניקה טיפולי שיניים מקצועיים על ידי רופאי שיניים מומחים ומנוסים, ומספקת תוצאות מדויקות ומרשימות במחירים משתלמים. אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הניתנים על ידי המרפאה הוא טיפול ציפוי חרסינה לשיניים, או בשמו השני – ציפוי למינייט לשיניים.

ציפוי חרסינה לשיניים - מה זה, ומי זקוק לציפויי חרסינה?

ציפוי חרסינה לשיניים הוא פתרון מדהים למי שמחפש שיניים לבנות במהירות וללא מאמץ. במהלך טיפול זה, מדביקים ציפוי חרסינה דק ולא מורגש על השיניים. הציפוי עשוי מחרסינה דקה מאוד (עובי של 0.3-0.5 מ"מ) שמודבקת על השן באמצעות דבק מיוחד. כך, השיניים הופכות ברגע אחד לבנות לגמרי, בלי קשר לצבע המקורי שלהן המסתתר מתחת. את הציפוי מעצבים לכל מטופל באופן נקודתי, באמצעות תוכנת מחשב מתקדמת. 

תהליך הטיפול

במהלך טיפול ציפוי חרסינה רופא השיניים מסיר שכבה דקה מאוד מאמייל השן ומחבר את שכבת החרסינה. חומר החרסינה הוא חזק ועוצמתי ונטמע היטב בשן, עד שהופך לחלק ממנה. כיוון ומראה הציפוי דומה לשן טבעית, ציפוי חרסינה לשיניים מאפשר מראה טבעי לחלוטין. כמו כן, ציפוי חרסינה לשיניים הוא כל כך חזק, כך שהוא עמיד גם מפני שחיקה ומפני הכתמות!

למי זה מתאים?

הטיפול לא ניתן רק למי שרוצה להלבין את השיניים, אלא גם למי שסובל מבעיות אסתטיות כמו שן עקומה או שן שבורה, רווחים בין השיניים ואפילו שן קצרה מדי שלא מתיישרת עם השיניים האחרות בפה. במקרים כאלו, רופא השיניים המנוסה מדביק את ציפוי החרסינה בהתאמה לגודל השן הטבעי, וכך מאפשר לשפר את צורת השן, את אורכה וכן גם את הזווית שלה.

היתרונות בציפוי חרסינה

לציפוי חרסינה לשיניים יש הרבה יתרונות: הטיפול הוא טיפול מהיר מאוד (כמה מפגשים בודדים ואתם עם שיניים לבנות), הוא מחזיק לאורך שנים רבות, מתאים כמעט לכולם ובכל גיל, ללא סיבוכים או תופעות לוואי מחמירות ותוך קבלת מראה טבעי לחלוטין ללא פגיעה בשיניים הטבעיות!

ציפוי חרסינה לשיניים במחיר משתלם

ציפוי חרסינה לשיניים הוא פתרון מדהים למי שרוצה לשפר את החיוך שלו, ולקבל חיוך לבן וצחור בזמן קצר. אם אתם מתגוררים באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, רחובות ונס ציונה – או, כמובן, גם בכל מקום אחר בארץ – במרפאת השיניים ראשונים בראשון לציון תוכלו למצוא ציפוי חרסינה במחיר משתלם. אנחנו מזמינים אתכם להגיע למרפאת השיניים ראשונים ולהנות מטיפול ציפוי חרסינה לשיניים שניתן על ידי רופאים מקצועיים ומנוסים ובמחירים משתלמים!

קבעו פגישת ייעוץ

ללא כל התחייבות

הזמן את הביקור הראשון שלך במרפאת ראשונים ללא כל התחייבות באמצעות הטופס הבא, וניצור איתך קשר לפרטים נוספים על הטיפול המבוקש ובמידת הצורך גם תיאום הביקור הבא שלך אצלנו